اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد آشنایی با فراماسون ها

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

فراماسون ها در مراكزي تجمع مي كردند كه آن را (لُژ) مي ناميدند. در ژوئن 1717 چهار لژ بزرگ در لندن با هم تجمع كردند و اولين لژ بزرگ فراماسونري جهان را بوجود آوردند. به سال 1723 اولين كتاب (اساسنامه فراماسونري) به وسيله ي دكتر (آندرسن) تحت نظر لژ بزرگ منتشر گرديد. در سال 1763 لژ بزرگ اسكاتلند تشكيل گرديد.
فراماسونري به عنوان يك تشكيل سياسي – ليبرالي كه در خدمت اغراض قدرت طلبانه ي سرمايه داران غربي قرار دارد،به شدت از اسطوره ها و برخي مفاهيم سوداگرانه و زرسالارانه ي يهوديت تحريف شده متأثر و ملهم است. به عنوان مثال روي بسياري از ديپلم- هاي فراماسونري،نقش واژه ي (يهوه) (خداي بني اسراييل مطرح شده در تورات به زبان و خط عبري) درج گرديده است. در بسياري مراسم رسمي ماسون ها،آهنگ (ملكمب) نواخته مي شود و سرود تقديس از آيات تورات تحريف شده خوانده مي شود. در باورهاي ماسوني،لژهاي فراماسونري به مثابه ي يك نمونه ي كوچك معبد سليمان تلقي مي گردد.
ديوارهاي لژها به صورت تمثيلي و سمبليك به شكل معبد حضرت سليمان تزيين مي گردد. اغلب عناوين درجات عالي و گراندماستر 33 گانه ي ماسوني از تاريخ قوم يهود اقتباس شده است. اسناد ترديدناپذير تاريخي نشان مي دهد كه فراماسونري از حدود قرن هيجدهم در پيوند نزديك و تنگاتنگ با جريان يهودگرايي نژادپرست افراطي اي بوده است كه پس از كنگره ي 1897 بال،خود را صهيونيست ناميدند. صهيونيسم،ايدئولوي (شووينيستي) زرسالاران يهودي است و فراماسونري از تشكل هاي پنهاني و مخفي تر و در عين حال فراگيرتر زرسالاري جهاني است كه هسته ي مركزي آن همان بورژواهاي يهودي هستند.
فراماسونري بر پايه ي يك تفسير اومانيستي از عالم قرار دارد و اگر چه به يك (معمار كائنات) – كه روايت ماسوني خدا و بيان ديگري از (خداي ساعت ساز) فيلسوفان عصر روشن گري و (دئيست)ها است – معتقد است،اما اين خداي مورد نظر ماسوني ها فاقد توحيد در ربوبيت تشريعي است و هيچ پيامبر يا ديني را نفرستاده است.
بر اين اساس،ماسونيسم بر پايه ي نحوي الحاد پنهان و شرك آشكار آميخته با نژادپرستي يهودي پديد آمده است. چون گردانندگان و رهبران لژهاي فراماسونري كلان سرمايه داران بزرگ هستند،ماسون ها پيوندهاي نزديك با سرمايه داران دارند و البته باورهاي مبنايي ماسوني كه به شدت شبه ليبراليسم است،موجب گرديده كه زمينه هاي تئوريك نيرومندي نيز براي پيوند ميان فراماسونري و زرسالاران بوجود آيد.
اصول اساسي باورها و اغراض ماسوني را علي رغم پنهان كاري شديدي كه جهت مخفي نگه داشتن آن مي شود،مي توان اين گونه برشمرد:
1. اعتقاد به (خداي ساعت ساز)؛
2. بي اعتقادي به شرايع و انبياء؛
3. عدم پايبندي به يك دين خاص و احكام آن؛
4. اعتقاد به (اصل پيشرفت) و مشهورات مدرنيستي مانند (توسعه)؛
5. اعتقاد به اين كه تمدن مدرن،متكامل ترين و بهترين صورت تمدن بشري است؛
6. اعتقاد به مفهوم ليبرالي آزادي بويژه اباحه گري
7. ايده ي تشكيل دولت واحد جهاني بر پايه ي شعار ليبرالي – ماسونيِ (برابري،برادري،آزادي)؛
8. پيش برد اهداف استعماري – بورژوازي انگليس و آمريكا و ديگر سرمايه داران جهاني تحت لواي پيش برد (تمدن)،(مدنيت) و (پيشرفت)؛
9. ايجاد و گسترش نظام تعليم و تربيت (سكولاريستي)؛
10. گسترش دايمي نفوذ جهاني فراماسونري و تشكيل يك دولت ليبرال – سرمايه داري جهاني به رهبري فراماسونرها
11. و علاقه ي شديد به اسطوره ها و علايم و شعاير يهوديت وتورات تحريف شده و اغراض شديداً سداگرانه و طمع ورزانه زرسالاران يهود و پيوند نزديك با صهيونيسم جهاني.
فراماسونري،ساختاري نهان روشانه و مخفي دارد و ورود افراد به داخل آن،توأم با انجام مقررات خاص و امتحان ها و آزمايش هاي بسيار است. فراماسون ها از حدود قرن هفدهم به بعد،بيشترين نقش را در سير تحولات سياسي و اجتماعي،نظير انقلاب فرانسه،جنگ- هاي استقلال آمريكا،انقلاب انگليس و نظاير آن داشته اند.
از حدود قرن هيجدهم به بعد نيز فراماسون ها به گسترش دامنه ي نفوذ خود در ممالك آسيايي و آفريقايي پرداختند و نقش مهمي در زمينه سازي براي استقرار و تحكيم سلطه ي دولت ها و كمپاني هاي سرمايه داري غربي در آن مناطق داشتند.
شعار (برابري) مورد نظر ماسون ها،تكرار همان برابري حقوقي صوري مورد نظر ليبرال ها است كه در باطن خود بر پايه ي نابرابري و بي عدالتي اقتصادي – اجتماعي بنا شده است. مقصود ماسون ها از (آزادي) نيز مفهوم ليبرالي آن است كه در تضاد با معناي ديني آزادي و آزادي راستين انساني قرار دارد. (2) ماسون ها يكديگر را (برادر ماسوني) مي خوانند و نوعي تجسم و انسجام تشكيلاتي خاص نسبت به يكديگر و نسبت به باورهاي خود دارند. در حالي كه دايماً جهانيان را به دست برداشتن از عقايد خود به ويژه عقايد ديني و (تولرانس) دعوت مي كنند. اساساً (تسامح و تساهل) در عقايد ديني و (پلوراليسم ديني) از شعارهاي معروف فراماسونرها،براي درهم شكستن سد مقاومت باورهاي ديني و سنتي در مقابل هجوم استيلاجويانه ي سرمايه سالاري و استعمار بوده است.
فراماسونري در ايران از تشكل هاي ذي نفوذ و پيچيده و خطرناكي بوده كه در مسير اغراض استعمار و امپرياليسم حركت كرده است و در نهادهاي حكومتي دوران قاجار (از اواسط قاجاريه به بعد) و به ويژه حكومت پهلوي و نيز نهادها و مراكز مطبوعاتي و فرهنگي و هنري ايران سلطه ي تام و تمام داشته است. حضور فعال و خطرناك،اما بسيار پنهاني آن در بسياري از قلمروهاي فرهنگي و مطبوعاتي و هنري،در سال هاي پس از انقلاب نيز تا حدود زيادي وجود داشته و يا قوت گرفته است. تشكل ها و جريان ها و مطبوعات و افراد وابسته به فراماسونري يا متمايل به آن از لحاظ فكري در هيأتي كاملاً پنهان كارانه و نهان روشانه و منافقانه مروّج ايده ها و شعارهاي ليبرالي و جاده صاف كن بازگشت سلطه ي سرمايه داري در ايران پس از انقلاب بوده و هستند و طيف پيچيده و نفوذي و پنهان كار فراماسونري پشت صحنه و كارگردان و نيز منبع اصلي تغذيه ي مالي و تبليغاتي تهاجم فرهني – سياسي عليه انقلاب و آرمان هاي اسلامي و معنوي در يك دهه ي گذشته بوده است. از خطر حركت هاي بسيار نهان روشانه و منافقانه ي فراماسونري عليه تفكر اسلامي و انقلاب ديني و آرمان هاي معنوي آن و به منظور استحاله و نهايتاً براندازي انقلاب،به هيچ روي نبايد غافل شد.

پي نوشت ها:

1.Freemasonary .
2.رجوع شود به (آزادي).

منبع: واژه نامه ي فرهنگي سياسي، شهريار زرشناس،كتاب صبح،1383،چاپ اول، صص 188 – 192 .

یا صاحب الزمان ( عج )


نظرات شما عزیزان:

مهدي
ساعت22:32---27 بهمن 1391
سلام. خيلي جالب بود ممنون.........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 19 فروردين 1390برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت